وبلاگ سرگرمی و مجله ای پنیگ تا

  • ۰
  • ۰

روش های مختلفی وجود دارد که سئوکاران از این روش در صفحات وب خود استفاده می کنند که در این بخش از مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

  • تکرار غیر ضروری کلمات داخل متن
  • نوشتن کلمات کلیدی به صورت متعدد در متا
  • استفاده بیش از حد کلمه کلیدی در عنوان و عنوان سئو
  • اضافه کرد کلمات کلیدی بی ربط به محتوا
  • لینک دادن بیش از اندازه به کلمه کلیدی
  • تکرار بیش از اندازه کلمات در تیتر های محتوا
  • استفاده بیش از حد کلمات کلیدی در لید محتوا
  • تکرار کلمات کلیدی در بخش مقدمه متن.

دلایل رتبه گرفتن برخی از وب سایت ها با روش کیورد استافینگ

قبل از این که به بررسی دلایل رتبه گرفتن برخی از وب سایت ها با روش کیورد استافینگ بپردازیم باید این نکته را به وب مستران و سئوکاران بگوییم که وب سایتی که رتبه های برتر گوگل را کسب کرده است فقط با یک کار صاحب این رتبه نشده است و اصلی ترین اشتباه سئو کاران در این قسمت که وقتی می بینند سایتی با کیورد استافینگ به رتبه های برتر گوگل رسیده است به این فکر نمی کنند که عوامل و کار های  بسیار زیادی پشت این  رتبه قرار گرفته است.

مطالب مرتبط: کیورد گپ چیست؟

در نتیجه وب سایتی را دید که با کیورد استافینگ به رتبه های برتر گوگل دست یافته است عجله نکنید و عوامل دیگر آن را بررسی کنید زیرا روش کیورد استافینگ خود به تنهایی نمی تواند باعث گرفتن رتبه های برتر گوگل شود.

دلایل رتبه گرفتن برخی از وب سایت ها با روش کیورد استافینگ

تکنیک های جایگزین

سوال اینجاست که با اسپم شناخته شدن این روش و آپدیت های گوگل باید از چه روشی برای بالا آوردن و گرفتن رتبه های برتر سایت استفاده کنید. در این قسمت از مقاله به بررسی روش های جایگزین برای بالا آوردن وب سایت ها خواهیم پرداخت.

استفاده از کلمات LSI

با آپدیت گوگل و اسپم شناخته شدن روش کلاه سیاه کیورد استافینگ، گوگل تصمیم گرفت به جای تمرکز بر تعداد کلمات کلیدی موجود در متن، بر روی مفهوم محتوا یا LSI (Latent Semantic) تمرکز کند. اما سوال اینجاست که LSI چیست؟

روش مفهوم محتوا یا LSI را با مثالی به شما توضیح خواهید داد، شما محتوایی دارید با موضوع ارز دیجیتال اما شما می توانید بجای تکرار کلمه ی ارز دیجیتال در محتوا، از کلمات هم معنی ارز دیجیتال استفاده کنید به عنوان مثال: ( رمز ارز، رمز دیجیتال، کوین و ….

تولید محتوا مکرر

یکی از عواملی که الگوریتم های جدید گوگل تمرکز بسیار زیادی بر روی آن دارد، تولید محتوای به درد بخور برای کاربر است اما باید در تولید محتوا برخی از عوامل را رعایت کنید به عنوان مثال محتوای شما نباید کم تر از 500 کلمه باشد، دارای عکس های با کیفیت باشد.

نکته: نوشتن محتوای کوتاه شاید برای کاربر مناسب نباشد اما محتوای بسیار بلند نیز از حوصله کاربر خارج است پس باید به اندازه کافی تولید محتوا کنید.

منبع: https://rankfind.net/what-is-keyword-stuffing/

  • ۰۱/۰۸/۲۴
  • بابک رمضانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی